Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kas ostlemispäeva võitis Apple või Android?
Kui arvestada mobiilset ostlemist, siis tänupühal toimunud kulutamisvõistluse võitis Apple. Nimelt kulutasid Apple iOS mobiilirakenduse kasutajad tänupühal 25 protsenti rohkem kui Androidi kasutajad, vahendab CNN Money.
Keskmine tehingu hind oli Apple jaoks kokku 118,57 dollarit ning Androidi jaoks 95,25 dollarit, selgub IBM Digital Analytics andmetest.
„Apple'il on onlain ostlemises tugev positsioon,“ ütles IBM Smarter Commerce direktor Jay Henderson. „iPhone'i ja iPadi ostjad kipuvad olema veidi jõukamad ning tehnoloogiaga rohkem harjunud.“
Apple kasutajad teevad kolm korda suurema tõenäosusega onlain oste oma mobiili või tahvelarvutiga. Neljapäeval moodustasid Apple kasutajad kõikidest onlain ostudest lausa 25 protsenti. Seda hoolimata asjaolust, et Google'i Android on populaarseim nutitelefonide operatsioonisüsteem USA-s.
Mobiilidega ostlemine on aga hoo sisse saanud, sest onlain oste tegevate inimeste arv on kasvamas. „See on päris dramaatiline,“ ütles Henderson ja viitas, et 2010. aasta tänupühal tehti vaid 6,5 protsenti onlain ostudest mobiiliga. Neljapäeval oli see juba 32 protsenti ning aasta tagasi 25,4 protsenti.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.